Extra diensten - Digital Out-of-Home (DOOH)

Breid uw campagne uit met Digital-Out-of-Home (DOOH)

Naast het beheren van de fieldmarketing vergunningen denken wij graag met u mee als het gaat om het creëren van extra aandacht voor een activatie. Bijvoorbeeld door toevoeging van digital Out-of-Home (DOOH). Ons winkelcentranetwerk biedt het grootste digitale netwerk van Nederland. Met meer dan 5.500 winkels in de winkelcentra bent u direct zichtbaar op het aankoopmoment, de shopper kan niet meer om uw campagne heen.

Digital Out-of-Home insights:

  • Onze digitale objecten staan op de drukste plekken in uw winkelcentrum.
  • Interactie met uw (potentiële) klant in uw winkelcentrum.
  • Bereik de shopper vlak voor het aankoopmoment.
  • Extra aandacht door gebruik te maken van bewegende beelden.
  • Mogelijkheid om meerdere producten te laten zien.
  • Communiceer een andere boodschap op verschillende momenten van de dag. 
  • Mogelijkheid om altijd actueel en flexibel te zijn met uw boodschap.

Wanneer u ingelogd bent, kunt u tijdens het aanvragen van uw promotionele actie vrijblijvend extra diensten aanvragen. Heeft u dit gedaan? Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op. Mocht u op voorhand vragen hebben over het uitbreiden van uw campagne, neem dan contact op met Anton Kalle.